Csillag Fitness Spinning by Tomi

Bemutatkozás

Megjelent: 2012. január 04. szerda

csapat20014

 A Teremről:

Csapatunk 2007 őszén alakult  első termünk a Krisztina téren volt mindösszessen 15 db biciklin volt lehetőségünk edzeni napi hàrom óràba, de hamar nagy népszerűségnek örvendhettünk és hàt a szeretett kis termünket kinőtük. 
Így 2010 szeptember 28 .-àn megnyitottuk most is imàdott gyönyörű termünket a Megyeri úton a Plàza mellett egy 150 négyzetméteres vadonatúj épületben adtunk új otthont csapatunknak és bicikli szàmunkat 25 db emeltük.
2016 nyaràn  biciklieink teljes felújítàson estek àt így ami régi elem maradt rajta az a kormàny minden màs vadonatúj.
 
Amiért jó hozzànk tartozni !
 
-mert mindig vidàm és jó a hangulat 
-mert szuper a zene 
-mert diszkó fényekben pompàzik a terem edzés közben  
-mert nagyszerű baràtsàgok alakulnak ki 
-mert minden ünnepre tartunk egy kis közös beöltözős edzést  ,sütizést (haloween,mikulàs ,karàcsony ,szilveszter )hogy jobban megismerjük egymàst.
-mert nàlunk minden évben felmérheted a teljesítményedet a tavaszi marathonon ahol csak a csapat tàrsaid vannak  és nem idegen versenyzők ,ahol szintén a jó kedv érvényesűl
-mert mindenkinek jó valahova tartozni ahol kikapcsolódhat és feltöltődhet akàr a hét minden napjàn
 
Ha felkeltettük érdeklődésedet vàrunk sok szeretettel!
 

A Spinning®

A Spinning® program egy szabványosított, edzői vezetéssel, zenére végrehajtott, csoportos teremkerékpározási tréning. Megalkotója Johnny G világhírű amerikai kerékpárversenyző, aki a Spinning® oktatási programmal folyamatosan magas színvonalat biztosít. A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, az ún. Johnny G SpinnerR teremkerékpáron zajlik. Az egyik legkiválóbb kardió edzésprogram.

A Spinning® programot bármilyen edzettségi szint esetén alkalmazni lehet. Elkezdheti bárki kortól, nemtől, illetve előképzettségi szinttől függetlenül. Alkalmas sportsérülések utáni rehabilitációra, kihagyott időszak utáni állóképesség fejlesztésére, vagy akár versenyek előtti alapozásra. Azok is űzhetik, akiknek eddig nem volt lehetőségük más szabadidős sportot választani (alkatuk, koruk, sérülésük, ill. egyéb problémák miatt).
Nem tiltott újdonsült anyukák részére sem. Mindenki tekerhet, akinek ülő helyzetben leér a lába a pedálra!Az is spinningelhet, aki a valóságban nem is tud biciklizni!

NINCS VESZTENIVALÓD!! (max. a súlyodból) 


Ha nem tetszik még mindig kereshetsz másik sportágat,de ha ráérzel a ritmusra és zene ütemére nehéz lesz abbahagyni.

GYERE PRÓBÁLD KI!
AZ ELSŐ ALKALOM INGYENES!!!

jonathan
Jonathan Goldberg "Johnny G"
A Spinning® rövid története ...
A Spinninget egy amerikai ultramaratonista versenyző találta ki Johnny Goldberg (ismertebb nevén Johnny G.), aki az edzéseit 'vitte be' zárt térbe.Ehhez kifejlesztett egy speciális kerékpárt, amelyet Spinnernek neveznek.

Ezen belül megkülönböztetünk különböző irányzatokat pl. Spinning, SpinRacing, Training bike, Schwinn stb. Minden irányzatnak megvannak a saját szabályai, amelyek eltérnek egymástól. Oldalakat lehetne írni az eltérésekről, mert a hasonlóság annyi, hogy csoportosan tekersz, zenére, edzői utasításra teremben.

A SpinRacing irányzat Németországból származik. A biciklit egy fitness eszköznek tekintik és azt nézik, hogy lehet belőle a legtöbbet kihozni, azaz minél több izomcsoportra dolgozni edzés során. Így jött a képbe a fekvőtámasz, a súlypontáthelyezés, esetleges súlyzózás. Tulajdonképpen a kerékpár és az aerobic összegződése, tekerés+koreografált, különböző karmunka-használat.
A különböző edzésszakaszokat és gyakorlatokat a résztvevők zenére végzik, követve az edzői utasításokat ugyanúgy, mint egy aerobic órán.

A program rendszerint különböző intenzitású szakaszokból épül fel. A bemelegítésül szolgáló első néhány perces, kis ellenállású és közepes fordulatszámú pedálozás után nagy sebességű sprintek (lejtőmenet), közepes sebességű síkmenetek és lassú fordulatszámú hegymenetek váltogatják egymást. Az edző utasításának megfelelően választják meg a résztvevők az ellenállás nagyságát, ezzel szabályozva a fordulatszámot.

A program hasonló módon "koreografált", mint egy aerobic óra. A kerékpáron aerobic lépések helyett azonban ülve és állva kerékpározva, a súlypont áthelyezésével, karhajlítás-variációkkal és karkombinációkkal alakítják ki az edzésprogramot.

Látogatók

Oldalainkat 7 vendég és 0 tag böngészi

Keresés: